CJ Bacău participă la Târgul de Turism al României

În perioada 16 – 19 noiembrie 2017, la București va avea loc ediția de toamnă a Târgului de Turism al României (TTR), organizată și găzduită de Complexul Expozițional Romexpo, în parteneriat cu organizații și asociații din domeniul turismului românesc: Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Organizația Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC), Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR).

Consiliul Județean Bacău (CJ), prin Serviciul Public Județean pentru Promovarea Turismului și Coordonarea Activității de Salvamont (SPJPTCAS) participă și în acest an la cel mai mare târg național dedicat industriei turismului.

,,Consiliul Județean Bacău își dorește ca prin participarea la Târgul de Turism al României, să aducă în atenția vizitatorilor și potențialilor turiști acest ținut plin de istorie, cultură, obiceiuri și tradiții atât de diverse, cu oameni gospodari și primitori, cu destinații pitorești care îi așteaptă să-i treacă granițele. În acest an vom avea o prezență mai dinamică și mai vizibilă, întrucât alături de serviciul nostru vor participa și UAT-urile din Moinești, Târgu-Ocna, Slănic-Moldova, Palanca”, a declarat directorul SPJPTCAS Bacău, Romil Botezatu.

La standul județului Bacău au fost pregătite broșuri, hărți turistice, flyere, expuneri video, obiecte artizanale și produse tradiționale, care pun la dispoziția vizitatorilor informații despre obiectivele turistice, arta populară și tradițiile din zonă, precum și alte posibilități de tratament și agrement.
Vizitatorii sunt așteptați în standul județului Bacău situat în Pavilionul C3 al Compexului Expozițional Romexpo, în perioada 16 – 18 noiembrie (joi – sâmbătă), între orele 10.00 – 18.00, precum și duminică, 19 noiembrie, între orele 10.00 – 16.00.

Romulus-Dan BUSNEA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *