Blue Air lansează campania ”Zboară în ţară”

Compania low-cost Blue Air lansează campania ”Zboară în ţară” şi introduce de vineri două rute interne noi din Bucureşti spre Oradea şi Timişoara, suplimentând, totodată, zborurile către toate destinaţiile din România.

“Începând cu 17 iulie 2020, Blue Air introduce în orarul de zbor două destinaţii interne noi din Bucureşti către Timişoara şi Oradea şi suplimentează zborurile spre şi dinspre Cluj. Pasagerii Blue Air pot achiziţiona bilete pentru noile zboruri interne din România începând de la preţul de 9,99 euro pe segment”, informează compania, într-un comunicat remis AGERPRES.

De asemenea, Blue Air suplimentează zborurile spre toate destinaţiile din România, excepţie făcând aeroportul din Bacău, care intră în lucrări de renovare a pistei din 15 august. În perioada în care Aeroportul Bacău va fi închis, pasagerii vor fi transferaţi la Suceava.

“Pentru a marca această decizie de repoziţionare strategică a companiei spre a servi cu prioritate nevoile pasagerilor din România şi ale turismului şi mediului antreprenorial românesc, Blue Air demarează în weekend-ul 17 – 19 iulie campania ‘Zboară în ţară’, în cadrul căreia pasagerii pot achiziţiona bilete pentru toate rutele interne cu preţuri începând de la 9,99 euro. Campania este valabilă pentru zborurile cu date de călătorie cuprinse între 7 august 2020 şi 27 martie 2021”, se arată în comunicatul operatorului aerian.

Pasagerii Blue Air pot alege din cele peste 20 de zboruri interne pe săptămână către şi dinspre Bucureşti, Cluj, Iaşi, Oradea şi Timişoara.

Astfel, atât în cadrul orarului de vară 2020, cât şi cel de iarnă 2021, Blue Air va opera următoarele rute interne în România: Bucureşti – Timişoara: 10 zboruri/săptămână (rută nouă), Bucureşti – Oradea: patru zboruri /săptămână (rută nouă), Bucureşti – Cluj: cinci zboruri/săptămână (două zboruri noi) şi Bucureşti – Iaşi: patru zboruri/săptămână.

“La Blue Air, suntem bucuroşi că, în condiţii dificile pentru întreaga economie, putem susţine şi noi obiectivul de reconectare a României, punând la dispoziţia antreprenorilor şi a agenţiilor de turism rutele necesare pentru a-şi putea gestiona eficient activitatea în aceste condiţii. Orice perioadă de criză aduce şi oportunităţi, iar noi, la Blue Air, suntem hotărâţi să le fructificăm pentru a crea un produs şi mai atractiv pentru pasagerii noştri. La fel ca Amsterdam, care este o destinaţie pe care ne-o dorim de mult, sunt sigură că Oradea şi Timişoara vor fi destinaţii apreciate în mod deosebit de pasagerii noştri din segmentul corporate-antreprenorial, pe care suntem hotărâţi să îl adresăm cu prioritate prin strategia noastră de repoziţionare comercială post-Covid”, spune Oana Petrescu, directorul general al Blue Air.

Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportaţi. Are o echipă formată din peste 1.000 de profesionişti, operează avioane tip Boeing 737. În cei 15 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 30 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri. Compania este certificată IATA Operaţional Safety Audit (IOSA) de către Internaţional Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepţionale de operare şi este membră cu drepturi depline IATA.