Revin cu o problema mai veche a celor de la ClickShop.ro, prima fiind legata de o comanda facute pe acest site de Black Friday, dar nu mai pierd vremea acum cu acea poveste, pe care o puteti gasi AICI
Dupa acel articol,culmea la vreo 3 ore am fost sunat de cei de acolo (intamplator sau nu). Mi s-a comunicat ceva ce banuiam deja, si anume ca produsele comandate de mine nu mai pot fi livrate, oricum imi luasem gandul de la ele. Dar dupa cateva discutii in contradictoriu, operatoarea de acolo, incearca sa spuna ca intr-adevar le pare rau si ca imi ofera un voucher de 50 lei, indiferent de valoarea urmatoarei comenzi pe care urma sa o fac la ei. Pana la urma zic ok, fie si asa, si pe data de 18 decembrie in sfarsit ma hotarasc sa folosesc acel voucher, facand o comanda de un card pentru camera foto, in valoare de exact 50 lei, urmand sa achit doar transportul de 20 lei. Im mod normal, dupa plasarea unei comenzi esti contactat de catre un operator, care sa verifice comanda. Din pacate nu m-a cautat nimeni, si am zis dupa 2 zile sa sun sa vad ce se intampla, zis si facut, sun si mi se spune ca acel produs nu este pe stoc si ca va dura o perioada de 10-15 zile. Am trecut cu vederea si am fost asigurat ca la inceputul lunii ianuarie totul se va rezolva.
Dupa perioada sarbatorilor si a concediilor, mai exact luni uitandu-ma pe site, am observat ca produsul este in stoc, zic hai sa sun sa vad in ce stadiu este comanda mea, imi raspunde o domnisoara operator, si sunt informat ca produsul meu este la departamentul logistica, este ambalat si asteapta sa fie ridicat de catre firma de curierat. Imediat am venit cu intrebarea daca va ajunge in 24 de ore sau maxim 48 asa cum este mentionat in „Termenii si conditiile”de livrare. Curios este faptul ca mi s-a spus in acel moment ca la ei nu apare ca fiind in stoc, desi pe site asa aparea…..
Ei bine, si te atunci mi se spune acelasi lucru, am sunat si miercuri, si joi si vineri (astazi), raspunsul a fost de fiecare data acelasi „este la impachetat si trebuie sa fie ridicat de catre firma de curierat”.
Daca e sa fiu ironic, ma gandesc poate lucreaza cu vreo firma de peste hotare si pana ajung aceea probabil dureaza, dar nu, ClickShop.ro, lucreaza cu cei de la Fan Courier, care din experienta sunt destul de seriosi, deci se exclude ca problema sa fie de la acestia.
Eu inca mai astept, iar de saptamana viitoare o sa devin un stres pentru cei de acolo, sunand in fiecare zi, pana voi avea certitudinea ca a plecat coletul si voi avea si un numar de AWB sa pot si verifica.
Va urma…