luni 20 mai 2024

.

Câteva sfaturi înțelepte pentru...

Deși este foarte obișnuit ca fetele - și băieții - să-și găurească urechile,...

Reacția unei fetițe ieșite...

Cele două săptămâni petrecute de Alessia, alături de părinți, într-un centru de carantină...

Viața în stil minimalist....

Multă lume are impresia că a locui într-o garsonieră este o plăcere rezervată...

Sacrificii pentru frumusețe. Avantajele...

Faci ce vrei, dar știi ce faci? Vorba asta e importantă mai mult...
AcasăFapt diversClickShop-ul si „onorarea”...

ClickShop-ul si „onorarea” comenzilor

clickshopToata lumea cred ca a fost cu ochii pe ofertele de Black Friday-ul romanesc, il numesc asa pentru ca au fost reduceri in stil romanesc, care…stiti probabil cum se fac, nu e cazul sa lungesc vorba.
Cu toate acestea, parea ceva interesant pe site-ul celor de la ClickShop, asta insemnand un hard disk extern de 1 Tb, marca Seagate, undeva la un pret bun insemnand 99,99 ron. Toate bune si frumoase, m-am trezit dimineata la ora 6, si am facut comanda de 2 buc. Cu toate ca erau in stoc, primesc imediat confirmarea comenzii pe mail , unde era mentionat „Produsul nu este disponibil momentan”. Putin contrariat, am zi sa sun sa ma conving daca il voi primi sau nu. Zis si facut, sun unde in jurul orei 10, si mi se spune ca voi si sunat in cel mai scurt timp pentu mai multe detalii.

Am fost contactat a doua zi (sambata,22 nov) de catre un operator de acolo, spunandu-mi ca produsul este pe stoc si ca a fost doar o greseala, datorita numarului mare de comenzi si de aceea mi-a aparut ca produsul nu este in stoc, dar sa nu imi fac nicio problema ca il voi primi in maxim 7 zile, datorita valului de comenzi.

Pana aici sa zicem ca a fost ok, acum vine partea interesanta, si anume ca de pe data de 22 nov, nu am mai fost contatat de nimeni, nu de alta dar sa stiu, daca mai primesc coletul sau nu, iar la telefon, dupa 15 minute de asteptat nu a raspuns nimeni, nici la departamentul de persoane fizice nici la cel de persoane juridice.

Se pare ca nu sunt singurul in aceasta situatie, deoarece in ultima perioada, pagina de facebook a celor de acolo este plina de astfel de mesaje, si va redau doar doua din ele:
„Unde putem reclama lipsa de comunicare (telefon / mail)? Incerc de aproape 1 saptamana sa aflu care este status-ul unei comenzi”
„De ce va bateti joc de clienti? Daca nu sunteti in stare sa onorati comenzile inchideti magazinul si nu mai pacaliti clientii”

La final, concluzia o puteti trage dumneavostra…..

De citit!

„CUVINTE CARE NU DOR” spuse la final de clasa a IV-a

Final de clasa a -IV-ala o școală din Bacău-aparent banal, dar în realitate a fost profund, spectaculos și emoționant. Clasa a-IV-a E, de la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza” din Bacau, a avut privilegiul de a încheia vineri 8...

Loredana în turneul „Ador” la Bacău

Miercuri 21 martie, incepand cu ora 19:30 la Teatrul de Vara „Radu Beligan” fanii Loredanei au putut asista si participa una dintre cele mai mari desfasurari de forte in productia  de spectacole din Romania, dar si unul dintre cele...

TURNEUL NATIONAL LOREDANA ‘’ADOR’’

Fanii Loredanei din 11 orase vor putea fi prezenti la show-ul Ador, una dintre cele mai mari desfasurari de forte in productia  de spectacole din Romania, dar si unul dintre cele mai emotionante spectacole concept ale super divei muzicii...