Toata lumea cred ca a fost cu ochii pe ofertele de Black Friday-ul romanesc, il numesc asa pentru ca au fost reduceri in stil romanesc, care…stiti probabil cum se fac, nu e cazul sa lungesc vorba.
Cu toate acestea, parea ceva interesant pe site-ul celor de la ClickShop, asta insemnand un hard disk extern de 1 Tb, marca Seagate, undeva la un pret bun insemnand 99,99 ron. Toate bune si frumoase, m-am trezit dimineata la ora 6, si am facut comanda de 2 buc. Cu toate ca erau in stoc, primesc imediat confirmarea comenzii pe mail , unde era mentionat „Produsul nu este disponibil momentan”. Putin contrariat, am zi sa sun sa ma conving daca il voi primi sau nu. Zis si facut, sun unde in jurul orei 10, si mi se spune ca voi si sunat in cel mai scurt timp pentu mai multe detalii.
Am fost contactat a doua zi (sambata,22 nov) de catre un operator de acolo, spunandu-mi ca produsul este pe stoc si ca a fost doar o greseala, datorita numarului mare de comenzi si de aceea mi-a aparut ca produsul nu este in stoc, dar sa nu imi fac nicio problema ca il voi primi in maxim 7 zile, datorita valului de comenzi.
Pana aici sa zicem ca a fost ok, acum vine partea interesanta, si anume ca de pe data de 22 nov, nu am mai fost contatat de nimeni, nu de alta dar sa stiu, daca mai primesc coletul sau nu, iar la telefon, dupa 15 minute de asteptat nu a raspuns nimeni, nici la departamentul de persoane fizice nici la cel de persoane juridice.
Se pare ca nu sunt singurul in aceasta situatie, deoarece in ultima perioada, pagina de facebook a celor de acolo este plina de astfel de mesaje, si va redau doar doua din ele:
„Unde putem reclama lipsa de comunicare (telefon / mail)? Incerc de aproape 1 saptamana sa aflu care este status-ul unei comenzi”
„De ce va bateti joc de clienti? Daca nu sunteti in stare sa onorati comenzile inchideti magazinul si nu mai pacaliti clientii”
La final, concluzia o puteti trage dumneavostra…..