E.On: Preluarea apelurilor privind avariile în reţelele de energie se realizează cu unele întârzieri, ca urmare a unor lucrări la infrastructura IT

Activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori necesită, în această perioadă, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrări pe care compania noastră le realizează la sistemul informatic ce deserveşte serviciul de Call Center.

Lucrările de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate să dureze până la sfârşitul acestei săptămâni.

E.ON Moldova Distribuţie le cere scuze clienţilor pentru inconvenientele create astfel şi îi roagă să aştepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de către operatori.

Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situaţii cu potenţial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare şi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ.

Serviciul este disponibil non-stop la numărul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.

Unele conținuturi sau funcționalități nu sunt disponibile din cauza preferințelor dvs. de cookie!

Acest lucru se întâmplă deoarece funcționalitatea / conținutul marcat ca “% SERVICE_NAME%” utilizează modulele cookie pe care le-ați ales să le păstrați dezactivat. Pentru a vizualiza acest conținut sau pentru a utiliza această funcție, vă rugăm să activați modulele cookie: faceți clic aici pentru a deschide preferințele cookie.

Articolul precedentAccident mortal la Onești
Articolul următorSalată Caprese