Dacă anul trecut presa locală era plină atât pe print, cât și în online de articole, imagini, advertoriale pentru Gourmand Festival 2018, anul acesta nici măcar siteurile băcăoane de “știri și evenimente” n-au mai pomenit manifestarea. Nici măcar organizatorii n-au catadicsit să pună ceva pe FB, excepție făcând imaginea de copertă [sursa]:
S-a redus bugetul manifestării, s-a mizat pe faptul că, fiind deja la a 3-a ediție, a intrat în mentalul cetățenilor din urbea lui Bacovia, ori ar fi eclipsat alte evenimente “de mare importanță pentru țară”?
Față de ediția precedentă (vezi pozele aici), în afară de faptul că Heineken a înlocuit marca “Ciuc” cu “Silva” și a mai adăugat un leu la “porția” de bere/cidru, mari schimbări n-au fost. Pe unde te duceai, te loveai de burgeri și de clătite. Aproape aceeași participanți ca și vara trecută (atât rulotele cu mâncare, cât și “artiștii” care au evoluat pe scena din Parcul Cancicov), cu observația că ceea ce costa anul trecut 20, anul acesta era 22 sau 25, ce era 25 a devenit 27 sau 30. Ceea ce era 35 a rămas 35 sau a dispărut. V-ați prins că cifrele reprezintă prețuri în lei, nu-i așa?
Articolul integral, AICI.