În stațiunea Slănic-Moldova au fost montate noi panouri destinate promovării turistice

DSC_0183

În principalele puncte de atracție ale stațiunii balneo-climaterice Slănic-Moldova, au fost amplasate zilele trecute, alte șase noi panouri de informare și promovare turistică de mari dimensiuni, în completarea celor deja existente, realizate de Primăria Slănic-Moldova, în parteneriat cu Consiliul Județean Bacău, prin Serviciul Public Județean pentru Promovarea Turismului și Coordonarea Activității de Salvamont Bacău.

Acestea oferă turiștilor informații diverse și atractive despre istoricul stațiunii, tipurile de turism ce pot fi practicate în zonă, izvoarele minerale, principalele obiective turistice, printre care se numără în premieră, și cea mai importantă investiție în domeniul turistic la nivel județean, respectiv pârtia de schi Nemira, prima din județ, inaugurată la finele anului trecut.
Și tot în premieră, pe unul dintre panouri sunt puse la dispoziția pasionaților de drumeții, o serie de noutăți cu privire la traseele turistice montane în Munții Nemira, precum și sfaturile salvamontiștilor pentru turiştii care se deplasează pe trasee montane în sezonul de vară, modalitățile de alarmare directă și semnalizare a echipei Salvamont Bacău, în caz de pericol sau accidente.
De asemenea, a fost actualizată și harta stațiunii ce are marcate prin simboluri obiectivele turistice din zonele promovate, iar în parcul central, aflat în plin proces de reabilitare și reamenajare, a fost repus în circuit un panou video ce difuzează filmul de prezentare al stațiunii Slănic-Moldova.

Panourile de promovare turistică au dimensiuni ce permit vizibilitatea optimă a informațiilor, iar grafica acestora asigură identitatea și specificitatea obiectivelor și traseelor prezentate.

Potrivit autoritățilior locale și județene, prin proiectele destinate dezvoltării durabile a turismului băcăuan se are în vedere și îmbunătățirea promovării turistice, prin implementarea unor strategii de promovare a turismului autohton, vizând comunicarea unei imagini care să sugereze originalitatea produselor turistice, în funcție de anumite particularități legate de potenţialul turistic, conceptul de amenajare, posibilităţile de practicare a turismului, contextul socio-cultural, toate acestea, adaptate la specificul pieţei turistice și la caracteristicile fiecărui segment de consumatori vizat, folosindu-se în acest scop mesajele şi instrumentele cele mai adecvate.
Romulus Dan Busnea