În data de 14 noiembrie 2023, membrii Cercului Pedagogic al Profesorilor de Limba și Literatura Română nr. 2 din Bacău-Sud s-au adunat la Școala Gimnazială „Dr. Alexandru Șafran” pentru o întâlnire metodică de excepție. Evenimentul a fost marcat de o atmosferă plină de entuziasm, creativitate și pasiune pentru frumosul educației.
Tema ofertantă a întâlnirii, „Profesorul de literatură – creator de conținut. Abordări metodice din perspectiva CDȘ”, a reprezentat un punct de plecare pentru explorarea modalităților prin care profesorii pot transmite dragostea lor pentru literatură și pot deveni creatori de conținut educațional captivant.
Participanții la întâlnire au fost membri ai Catedrei de Limba și Literatura Română, reprezentând atât clasele gimnaziale, cât și profesorii din diverse școli din Bacău. Într-un spirit de deschidere și colaborare, aceștia au fost captivați de starea de visare indusă de textele abordate, activitățile didactice inovatoare și invitatul-surpriză.
O mențiune specială merită să fie adusă pentru tematica aleasă și pentru modul în care a fost abordată. Profesorii au avut ocazia să exploreze noi metode și tehnici de predare, având în vedere perspectivele Centrului de Dezvoltare Școlară (CDȘ). Discuțiile s-au axat pe modalitățile de a transforma procesul educațional într-o experiență captivantă și relevantă pentru elevi.
Mulțumirile au fost adresate tuturor participanților pentru disponibilitatea și entuziasmul de care au dat dovadă în cadrul acestei întâlniri. De asemenea, a fost exprimată recunoștința față de scriitoarea Narcisa Cîrligeanu, care a contribuit la eveniment prin magia cuvintelor sale.
Într-un moment emoționant, elevii au fost felicitați pentru dezinvoltura și creativitatea lor, evidențiindu-se astfel rezultatele pozitive ale eforturilor depuse în cadrul educației literare.
Catedra de Limba și Literatura Română a demonstrat încă o dată că pasiunea pentru învățare și dorința de a inova sunt elemente cheie în procesul educațional. Astfel de întâlniri metodice reprezintă nu doar o oportunitate de schimb de idei, ci și un motor de inspirație pentru profesori, contribuind la formarea unei comunități educaționale mai puternice și mai unite.