.

Top 10 lucruri esențiale...

Mutarea într-o locuință nouă reprezintă o etapă plină de entuziasm, dar și de...

WSHTF – Ghid de...

Nu știți de la ce vine WSHTF, nu-i așa? E acronimul de la...

De ce să-ți cumperi...

În ultimii ani, piața auto second hand a devenit din ce în ce...

Brânza de vaci: Un...

Brânza de vaci este unul dintre alimentele cele mai apreciate de-a lungul timpului...
AcasăActualitateAfaceriLa târgul de...

La târgul de turism de la Bacău au fost lansate primele broșuri care promovează stațiunile băcăuane

DSC_0260

În incinta Centrului de Afaceri și Expozițional ,,Mircea Cancicov” din municipiul Bacău, a avut loc în perioada 20 – 22 martie 2015, cea de-a doua ediție a Târgului Regional de Turism ,,Vacanța”, manifestare ce a prilejuit reunirea unor importanți operatori ce activează pe piața turistică internă și externă a României.

Pe lângă diversitatea ofertelor lansate și a noutăților prezentate la acest târg, un moment cu totul special, care a atras atenția tuturor celor prezenți l-a reprezentat lansarea, în premieră, a primelor broșuri de promovare turistică destinate stațiunilor băcăuane Slănic-Moldova și Târgu-Ocna, precum și pârtiei de schi ,,Nemira” Slănic-Moldova, materiale editate de Consiliul Județean Bacău (CJ), prin Serviciul Public Județean pentru Promovarea Turismului și Coordonarea Activității de Salvamont Bacău (SPJPTCAS).

Este pentru prima oară după 25 de ani când cele două binecunoscute stațiuni balneare ale județului sunt incluse într-o broșură de prezentare comună, deosebit de atrăgătoare prin conținut, imagini și prezentare grafică.

,,Prin derularea unor astfel de proiecte, serviciul nostru urmărește stimularea interesului turiștilor potențiali de a vizita zona turistică a județului Bacău, de a-și petrece vacanțele în stațiunile Slănic-Moldova și Târgu-Ocna, unde pot beneficia de cele mai bune condiții de tratament și agrement, de circuite și programe turistice dintre cele mai diverse.

DSC_0058

Am asociat cele două stațiuni, întrucât acestea au multe elemente în comun, fiecare vine în completarea celeilalte cu oferte inedite, iar amplasarea lor este una benefică, distanța care le separă fiind de doar 17 km. Ne propunem ca anual, să actualizăm aceste broșuri, să venim în întâmpinarea turiștilor cu noi oferte, date și informații, să identificăm noi surse de promovare și dezvoltare turistică. De asemenea, ne dorim și sperăm ca astfel de inițiative să nu fie singulare, ci ele să fie permanent îmbunătățite și urmate de altele, iar ecourile acestor eforturi să sensibilizeze și să atragă noi jucători pe piața turistică în realizarea de acțiuni conjugate, menite să contribuie la dezvoltarea turismului românesc”, a declarat Romil Botezatu, directorul SPJPTCAS Bacău.

,,Stațiunile băcăuane, oaze de sănătate și relaxare pentru toate anotimpurile. Slănic-Moldova și Târgu-Ocna, stațiuni turistice de interes național” și ,,Pârtia de schi Nemira Slănic-Molova”, sunt titlurile celor două broșuri care cuprind printre altele, date generale, file de legendă și istorie, profiluri și factori naturali de cură, atracții turistice, trasee montane, informații utile, regulamente pentru schiori și turiști, etc.

Romulus Dan BUSNEA