„Loteria” echipamentelor de la RCS-RDS

rcs-rdsCred ca toata lumea abonata la serviciile RCS-RDS, a intampinat aceste probleme cu echipamentele, care ba sunt, ba nu sunt, sau in cel mai „bun” caz vor fi aduse pe baza comenzii…

Ceea ce mi s-a intamplat in ultima pereioada lasa de inteles ca nu doar echipamentele sunt o problema, ci si cei care lucreaza cu publicul si care in mod normal sunt angajati ca sa ii lamureasca pe abonati, nu sa ii incurce mai rau.

Asadar pe 21 martie am hotarat sa fac un upgrade la serviciul internet de la 200 Mb la cel de 500Mb. Ok , am mers la unul din puctele de lucru, unde am cerut acest lucru dupa care mi s-a prezentat oferta care continea optional si un router wi-fi „in limita stocului disponibil”, acest lucru fiind de asteptat si pentru care desigur am optat. S-a verificat daca sunt in stoc la acel punct de lucru, si spre norocul meu (asa credeam eu atunci) chiar erau. Am mentionat ca doresc sa il iau, apoi mi s-a facut actul aditional la contractul deja existent, dupa care mi s-a spus sa merg acasa, iar in zilele urmatoare vor veni colegii de la tehnic si vor face trecerea la viteza dorita de mine, dupa care sa ma intorc la punctul de lucru, cu procesul verbal (un lucru inexistent, de fapt) si voi lua router-ul.

Dupa vreo saptamana, nefiind contactat de nimeni am zis sa ii apelez pe cei de la Call Center, de la care am aflat apoi ca eram deja trecut pe viteza de 500 iar pentru router, mi s-a spus sa merg la punctul de lucru. Zis si facut, am mers inapoi si am cerut acel router, mentionand ca sunt deja pe trecut pe acea viteza.

De aici se schimba complet situatia, deoarece s-a intamplat o magie si acel router nu mai exista, de altfel neavand nicun fel de routere in stoc. In acel moment am aflat ca de fapt nici nu se specificase ca il doresc, moment in care operatorul de acolo mi-a luat numarul de telefon si mi s-a spus ca in momentul in care vor fi pe stoc, voi fi sunat… A mai trecut inca o saptamana si neprimind niciun raspuns, am apelat din nou la cei de la Call Center, unde raspunsul a fost cat se poate de scurt „NU AVETI NICIO COMANDA SAU MENTIUNE CA DORITI UN ROUTER DE LA NOI!” Deci acel operator de la punctul de lucru, ce a facut cu numarul de telefon pe care mi l-a cerut? Sa facem un pic de haz de necaz, m-am gandit ca poate avea nevoie sa ma invite la o cafea, dar nici asta nu s-a intamplat…..

Destul de suparat, am incercat sa aflu o metoda prin care pot face eu o comanda, din nou am primit un raspuns asteptat sau poate nu, si anume ca se pot face comenzi doar din contul digicare, dar asta trebuia facut inainte de upgrade, si ca acum nu se mai poate decat daca fac upgrade la viteza de 1000Mb, din nou mi s-a cerut numarul de telefon si ca voi fi anuntat in legatura cu sesizarea facuta de mine.

Miercuri 15 aprilie, am  mers din nou la puctul de lucru de unde mi s-a spus sa fac o comanda pt acest router din contul digicare (desi cei de la call center mi-au spus ca deja nu se mai poate face), apoi am fost intrebat de ce nu imi cumpar unul din magazin.

Acum stau si ma gandesc pentru ce sunt pusi acesti operatori cu publicul, sau….care o fi politica celor de la RCS-RDS…pentru ca daca se doreste o discutie cu un responsabil de punct de lucru, acest lucru nu este permis… de altfel nici nu pot afla cine a facut acel act aditional. DE CE ?

Cam aceasta ar fi povestea acestei loterii a echipamentelor, asadar nu imi ramane decat sa astept, sa se intample o minune, desi Sarbatorile de Paste au trecut si e cam greu sa se mai intample ceva….

La final, cei care doriti echipamente de la acest operator, nu va ramane decat sa va inarmati cu MULTA….MULTA RABDARE !!! Si poate se va intampla o minune.

 

3 COMENTARII

  1. Asa se intampla la RDS. Eu astept de 6 luni un stick pentru internet, mi s-a spus sa sun in fiecare saptamana, sa nu ratez cumva, desi sunt pe lista si ma au printre primii in vedere.:))) Cu siguranta asta e un motiv sa nu mai fac alt abonament la ei, desi am nevoie si pt firma.

  2. aceasta situatie nu este doar intr-o anumita zona a tari, in Bucuresti am patit ceva aproape identic

    pt. un receiver hd (decodor) am asteptat 9 (noua) luni

  3. Buna, eu astept dupa un nenorocit de card ci+ (pentru televizor) din martie 2015 , deci s-a facut anul si el nu a ajuns…dar daca dai baiatului de la cablu care iti monteaza antena 100 de ron in vreo 2 zile il primesti personal…(stiu 2 cazuri concrete la 2 cunostinte) la mine e al 5 card deci nu e stres(fiind pentru televizorul din bucatarie) contractul meu cu ei s-a terminat de ceva vreme asa ca ma gandesc serios sa trec la un alt provider, mai ales ca am 2 compani de televiziune in acelasi timp, asa ca s-ar putea sa raman doar pe dolce cu toate ca e putin mai scump…

Comments are closed.