.

Ți-ai luat câine? Iată...

Sunteți pentru prima dată proprietarul unui câine? Felicitări pentru că ți-ai găsit noul...

Știi cum trebuie să-ți...

Indiferent dacă tocmai ai adoptat un nou cățel sau ai avut câini toată...

Performanță și Siguranță: Discuri...

Volkswagen Golf, emblematicul hatchback compact al celebrului producător german, este cunoscut pentru fiabilitatea...

Tot ceea ce trebuie...

Majoritatea autovehiculelor diesel sunt prevăzute cu un filtru de particule.Este posibil să fi...
AcasăDe stiutMașinile chinezești încearcă...

Mașinile chinezești încearcă să cucerească piața rusească după retragerea mărcilor occidentale

Oamenii de afaceri ruși negociază cu omologii lor din țările BRICS pentru a crește ponderea mașinilor, echipamentelor și utilajelor chinezești pe piața națională. În plus, au fost făcute publice planuri de deschidere a lanțurilor de magazine indiene. Pentru a înlocui mărcile europene plecate, China s-a grăbit să-și prezinte toată diversitatea de automobile – pentru fiecare gust și culoare.

China, la inițiativa antreprenoriatului rusesc, a introdus deja un brand complet nou pe piața rusă – Omoda. Acesta este un alt sub-brand al Chery împreună cu Exeed (clasa premium) deja lansată. Se presupune că aceasta va fi o familie de crossover cu o lungime de 4400 mm. Concurează cu Nissan Qashqai, Skoda Karoq, Volkswagen Taos și Kia Seltos. Începerea vânzărilor va fi anunțată în lunile următoare. Cumpărătorii ruși pot fi interesați și de crossoverele chinezești Venucia V-Online, care din punct de vedere al conținutului au multe în comun cu mașinile Renault-Nissan-Mitsubishi – un motor 1.5 turbo cu o capacitate de 190 de cai putere. Designul amintește de DS-ul francez.

Huawei, împreună cu producătorul auto Seres, a lansat deja crossover-ul Aito M5, care a adunat un maxim de cipuri tehnologice: mașina va fi integrată în ecosistemul cotidian al Huawei – ceasuri și smartphone-uri. Dimensiunile sale (4770 mm) s-au dovedit a fi apropiate de Tesla Model Y.

Crossover-ul chinezesc MG Pilot funcționează în aceeași clasă ca și Volkswagen Tiguan. Dezvoltatorii oferă diverse combinații de motoare și transmisii: un litru și jumătate sau doi litri, 169 sau 231 CP, „mecanic” sau „automat”, tracțiune față sau integrală. Design frumos și interior îngrijit.

Și, desigur, BYD-ul chinezesc cu sedanul Han PHEV cu tracțiune integrală: un turbo patru de doi litri cu 192 CP, cu șase trepte și un motor electric de 245 de cai putere.

Pe fondul conflictului ucrainean, Volkswagen a fost primul care a părăsit Rusia – și-a oprit fabricile din Kaluga și Nijnîi Novgorod și, de asemenea, a oprit livrările până la sfârșitul ostilităților. A fost urmat la începutul lunii martie de BMW-ul german și Mercedes-Benz (care și-au oprit producția și în regiunea Moscovei, unde producea SUV-uri și autoturisme E class, dar nu și Mercedes C class).

Apoi, Federația Rusă a fost părăsită de alianța Jaguar Land Rover, de Ford și Mitsubishi, Honda, Nissan și Suzuki. Toți își explică acțiunile prin faptul că lanțurile de aprovizionare ar încălca sancțiunile. Rapoartele oficiale spun că companiile monitorizează situația și așteaptă cu nerăbdare o revenire.

În lipsa oricărei alte opțiuni, mașinile chinezești pot lua locul mașinilor europene în segmentul de preț mediu. Locul Mercedes, desigur, nu va putea fi ocupat. În România, desigur nu există această problema, după cum se poate vedea pe Mercedes Autoklass.

Experții auto estimează că mașinile chinezești vor avea o cotă de piață la finele acestei luni de aproximativ 15-17%.

Hongqi

Chinezii au decis să producă mașini speciale pentru Rusia sub marca Hongqi, care înseamnă „Steagul Roșu”. Brandul, care face parte din concernul FAW, producea mașini doar pentru elita politică din China, dar acum vorbim despre producția de mașini civile. Mașinile vor fi livrate în Rusia în al treilea trimestru al anului 2022, scrie presa chineză. Nu există încă o confirmare oficială a acestei informații.

Gama include trei modele de mașină, printre care se va număra și crossover-ul electric de lux E-HS9 , capabil să atingă o viteză de 100 km pe oră în mai puțin de 4 secunde, cu o putere a motorului de până la 333 de cai putere. O singură încărcare va fi suficientă pentru mai mult de 500 km. Crossover-ul poate concura cu viitorul Aurus Komendant. De asemenea, mașinile H5, H7 și H9, care sunt echipate cu motoare pe benzină, vor ajunge în Rusia . Presa chineză nu exclude ca Honggi să organizeze în viitor asamblarea mașinilor sale în Rusia.