Receptoarele cu PVR de la RDS – PRO sau CONTRA

DSC_0933

 

 

Toata lumea s-ar intreba daca cei de la RCS-RDS ar face asa ceva, asa gandeam si eu inainte, dar uite ca totul este posibil, dar mai bine sa  va povestesc cum sta treaba.

Unul din prieteni ma atentioneaza si imi spune ca si cei de la compania mai sus mentionata, vor oferi un nou serviciu si anume PVR (Personal Video Recorder), mai pe romaneste, daca vrei sa vezi o anumita emisiune sau un film dar din pacate nu poti fi in fata televizorului,nu ai altceva de facut decat sa programezi receptorul sa iti inregistreze respectivul program si sa il poti urmari cand ajungi acasa.

Zis si facut, prietenul de care va vorbeam, face primul comanda, primeste a doua zi mesaj ca au echipamentul in stoc si sa mearga sa il ridice. Ajunge la punctul de lucru si stupoare, echipamentul nu era in stoc, motivandu-se ca a fost o greseala mesajul. Dupa interventii si telefoane este chemat imediat inapoi pentru a se inmana echipamentul, care…. printr-o magie era acum in stoc. Pana la urma totul a fost ok, a functionat bine, chiar si functia de PVR.

Daca totul a mers,  am facut si eu o solicitare, iar a doua zi m-am prezentat sa il ridic. Ajuns acasa am observat ca acel port de USB nu recunostea niciun stick, spre deosebire de receptorul prietenului meu. M-am intors la sediul de unde il ridicasem, unde mi s-a raspuns foarte scurt si la obiect ca trebuie trimis in service, si ca e posibil sa mai fie echipamente care sa nu functioneze corect , moment in care am recurs la predarea receptorului deoarece nu mi se pare normal sa trimit ceva in service care nu a functionat niciodata.

In fine am zis pas, facand si o sesizare de pe contul de digicare pe data de 11 aprilie, la care nici pana astazi nu am primit un raspuns oficial. Am zis totusi sa mai incerc si la alt punct de lucru, si am facut o noua solicitare, apoi am mers sa iau al doilea receptor. Ajuns din nou acasa, deja stiam lectia de la celalalt, dar totusi am sperat ca acesta sa fie ok, dar….din nou lozul a fost necastigator, si al doilea avand aceeasi problema.

A doua zi din nou cu el inapoi, ca doar deja invatasem lectia,si au  facut si o proba sa se convinga si ei. Dupa care au urmat o serie de telefoane pe la responsabilii de service, ca pana la urma raspunsul sa fie totusi unul incert si anume….”ca E POSIBIL ca la softul cel nou sa fie blocat portul USB din motive de securitate”. Securitate impotriva la ce….? Au fost necesare cateva drumuri, telefoane, si sesizari ca cineva pana la urma sa faca pasul de a spune despre ce este vorba.

Si uite asa s-a terminat experienta  cu receptoarele HD Kaon 1600, care peste tot se scrie ca sunt cu PVR, dar care….trageti voi concluzia, cert este ca nici cei de RDS nu stiu sau nu vor sa spuna exact ce se intampla.

Deci in cazul in care doriti sa inchiriati de la cei de la RDS un receptor HD  si va doriti si functia de PVR, va recomand sa nu va lasati pacaliti, fiti foarte atenti si verificati inainte versiunea softului instalat pe el, asta pentru ca stiti voi vorba aceea ” Nu tot ce zboara se mananca”.