Dupa cum spuneam in articolul anterior, noul Passat a fost probabil cea mai asteptata masina a anului. Ei bine, desi nu am testat flagship-ul celor de la VW, am ramas placut surprins de noul model. Varianta testata de mine a fost un comfort line de 150 CP si un motor de 2.0 TDI cu DTS.
Pe langa acele multe chestii tari cu care vine noul Passat, cea mai tare din toate(pentru mine) este optiunea de a alege dintre modul normal de condus si modul sport. Modul sport are rolul de a intari suspensiile pentru a facilita virajele sportive, totodata avand si rolul de a creste turatia motorului pentru un sprint agresiv. De asemenea nu lipsesc nici dotarile tot mai des intalnite ca: start-stop engine, dispay touchscreen de mare rezolutie, camera pentru parcare, etc.
Iar daca vorbim despre design, nu putem sa trecem cu vederea liniile elegante ce duc putin spre modelele de top ale Audi. Incet, incet VW a reusit sa transforme Passat-ul intr-un competitor importat pentru BMW Seria 3 dar si pentru Audi A4, atat prin performanta si dotari dar si prin raportul pret/calitate.
In concluzie as putea spune ca noul Passat este cea mai reusita varianta VW de pana acum.
Astept cu nerabdare ca echipa Cybernet sa ne prezinte si ultima varianta Passat Highline cu 240 CP si un interior complet din piele care va sosi in aproxiativ o luna.