Sediu secundar pentru permise în municipiul Onești 

Pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordinului Ministrului de Interne nr. 139/16.09.2020 privind unele măsuri organizatorice în domeniul înmatriculării vehiculelor, a fost emis Ordinul Prefectului nr. 316 din 17.09.2020 prin care s-au dispus următoarele:

Incepând cu data de 22.09.2020, în cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Inmatriculări Vehicule Bacău se va organiza un sediu secundar de lucru în municipiul Onești, unde se vor desfășura activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.

Activitățile de la punctul I se vor desfășura, în zilele de marți și joi, în spații destinate lucrului cu publicul, puse la dispoziție de către Poliția Municipiului Onești din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bacău.

 

PRECIZĂRI in legatura cu modul de organizare si desfasurare a activitatilor de preluare a documentelor necesare operatiunilor de inmatriculare a vehiculelor si de eliberare a placutelor cu numere de inmatriculare sau provizorii la sediul secundar din mun. ONEȘTI:

 

  1. ADRESA SEDIULUI SECUNDAR: mun. Onești,
    Tineretului, nr.2, jud. Bacău ( sediul Poliției Municipiului Onești, lângă ghișeul pentru eliberarea cazierului judiciar), email permise@prefecturabacau.ro.

 

  1. PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL :
    • MARȚI între orele 09.30 – 15.00 ( intre orele 09.30 – 10.00 se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare iar între orele 10.00 – 15.00 se vor desfășura activități de preluare a documentelor)

 

  • JOI: între orele 09.30 – 15.00 ( între orele 09.30 – 10.00 se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare iar între orele 10.00 – 15.00 se vor desfășura activități de preluare a documentelor)

 

  1. OPERAȚIUNI ce pot fi solicitate la ghișeele serviciului:
    • înmatricularea autovehiculelor/remorcilor
    • transcrierea dreptului de proprietate asupra autovehiculelor / remorcilor
    • radierea autovehiculelor/remorcilor
    • eliberarea unui duplicat al certificatului de înmatriculare
    • eliberarea unor noi plăcuțe cu numere de înmatriculare în cazul pierderii, furtului, deteriorării
    • păstrarea combinației numărului de înmatriculare
    • eliberare autorizații provizorii

IMPORTANT!

In cazul în care la înmatriculare / transcriere se solicită o combinație preferențiala a numărului de înmatriculare, solicitantul va comunica lucrătorului combinația dorită ( de preferat a se comunica mai multe variante) după ce, în prealabil, solicitantul a verificat personal disponibilitatea combinației folosind linkul:

https://www.drpciv.ro/drpciv-forms/plate-number

 

  1. NU se poate încasa la ghișee contravaloarea certificatului de înmatriculare sau a autorizației provizorii.

La depunerea documentației pentru operațiunile de mai sus, solicitanții vor atașa chitanța de plată reprezentând contravaloarea certificatului de înmatriculare = 49 lei/autorizației provizorii=13 lei) .

 

Modalități de plată:

  • Internet banking (validarea plății se face în 48 ore)
  • Virament bancar (validarea plății se face în 48 ore)
  • Mandat postal

POT FI ÎNCASATE LA GHIȘEE URMĂTOARELE SUME REPREZENTÂND:

–   contravaloarea plăcilor cu numere de înmatriculare / provizorii ( 20 lei/buc)

– contravaloarea atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial ( 45 lei )

– contravaloarea păstrării combinației numărului de înmatriculare ( 30 lei).

 

  1. IMPORTANT DE ȘTIUT!

Plăcuțele cu numere de înmatriculare/provizorii, certificatele de radiere, documentele de înmatriculare, dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare NU VOR FI ELIBERATE în aceeași zi în care a fost făcută solicitarea. Eliberarea acestora va fi efectuată în următoarea zi lucrătoare din mun. Onești conform programului de lucru.

Exemplu: pentru o cerere de înmatriculare auto depusă în ziua de marți, plăcuțele cu numere de înmatriculare, cartea de identitate a vehiculului, dovada înlocuitoare a certificatului de înmatriculare, se vor elibera în ziua următoare de joi între orele 09.30-10.00.

In cazul în care solicitantul nu se prezintă în ziua în care ar fi trebuit să ridice plăcuțele cu numere de înmatriculare, cartea de identitate a vehiculului, dovada înlocuitoare a certificatului de înmatriculare, acestea vor trebui solicitate și vor fi eliberate la sediul principal al serviciului din mun. Bacău, str. Henri Coandă, nr.2, Ghișeul eliberări documente și plăci de înmatriculare, zilnic între orele 12.00-13.00 sau 15.30-16.30. Pentru ridicarea documentelor NU ESTE NECESARĂ PROGRAMARE ONLINE.

 

  1. Până la implementarea ,, Programării online’’ pentru acest sediu, cererile cetățenilor vor fi soluționate în ordinea prezentării la ghișeele serviciului, numărul de cereri urmând a fi limitat conform programului de lucru cu publicul.

 

  1. In contextul generat de dinamica evoluției situației epidemiologice determinată de răspândirea coronavirusului SARS-COV-2, în sediul din mun. Onești, cetățenii vor avea obligația de a respecta următoarele :

 

  • Portul obligatoriu al măștii de protecție
  • Păstrarea distanței de 1,5m față de persoanele din jur.